ژئوممبران

ژئوممبران در زنجان

انواعی از مهمترین ژئوممبران ها

ژئوممبران در زنجان طبق یک سیستم منظم میباشد که در اصل ژئوممبران مجموعه ای از آسترهای مصنوعی است که برای حاوی مایعات یا گازها استفاده می شود. این امر به ویژه در بخش‌های کشاورزی، شیمیایی یا صنعتی که زباله‌های خطرناک باید در آن‌ها نگهداری و دور از منابع آب آشامیدنی نگهداری شوند، اهمیت دارد.

اجرای ژئوممبران در زنجان

اگر چه یک سیستم ژئوممبران در زنجان ممکن است برای محتوی آب ذخیره از تاسیسات هسته ای، زباله های رادیواکتیو یا خطرناک، یا سیستم های مدیریت کود برای CAFO ها استفاده شود. آنها همچنین ممکن است برای پوشش استخرها، حوضچه ها، و حفره های آب زمین گلف و سنگرهای شنی استفاده شوند. به منظور محتوی این مایعات و گازها، مواد ژئوممبران باید ضخیم، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاوم در برابر سوراخ شدن و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشند. آنها همچنین باید دارای نفوذپذیری کم (قابلیت نگهداری گازها)، هدایت هیدرولیکی پایین و نرخ انتقال گاز و بخار آب پایین باشند.

قیمت ژئوممبران در زنجان

نحوه تولید ژئوممبران 

به منظور تولید یک سیستم ژئوممبران در زنجان که تمام الزامات فوق را برآورده می کند، مواد خام مانند رزین پلیمری با افزودنی هایی مانند آنتی اکسیدان ها، نرم کننده ها، پرکننده ها، کربن بلک و روان کننده ها به ورق ها از طریق روش های ساخت موسوم به اکستروژن، کلندرینگ پردازش می شوند. یا پوشش پخش اکستروژن شامل خشک کردن مواد پلاستیکی و سپس گرم کردن رزین به حالت مذاب است. سپس مواد ذوب شده قبل از سرد شدن و جامد شدن از طریق قالب یا قالبی با اندازه و شکل مناسب عبور داده می شود. از سوی دیگر، کلندرینگ از غلتک‌های فشار سخت برای صاف کردن ورق‌ها به لایه‌های نازک استفاده می‌کند، همانطور که چوب به عنوان بخشی از فرآیند کاغذسازی به ورق‌های کاغذی نازک تبدیل می‌شود. پوشش پخش شامل حل کردن مواد در یک مایع و سپس پخش کردن آن در ورقه‌ها می‌شود، همان‌طور که یک نانوا مایه کیک را روی کیک پخش می‌کند.

یک دستگاه پوشش دهنده لایه بسیار نازکی از مواد ذوب شده داغ ایجاد می کند، سپس آن را در فر پخته و خشک می کند، هر حلالی را تبخیر می کند و ماده ژئوممبران را در جای خود می گذارد. هر فرآیند تولیدی که استفاده شود، مواد ژئوممبران ساخته، پانل‌بندی و نصب می‌شوند. شرکت تاپ پوشش های شناور عایق بندی شده ای را طراحی و ساخته است که از لایه های متعددی از فوم مبتنی بر پلی اتیلن ما تشکیل شده است که توسط پلی اتیلن تقویت شده (RPE) احاطه شده است. پوشش های غشایی دوتایی نیز تا 85- درجه فارنهایت انعطاف پذیر هستند و معمولاً ضخامت آنها حدود 1 اینچ است. فوم انعطاف‌پذیری که ما در تولیدی استفاده می‌کنیم اجازه می‌دهد تا روکش‌های تمام‌شده تا شوند و رول شوند تا حمل و نقل کارآمد با پوشش‌های بیشتر در هر بار کامیون انجام شود. این کار به طور موثری کار در میدان را کاهش می دهد، زیرا اتصال چند قطعه می تواند قبل از حمل و نقل انجام شود.

قیمت زئوممبران در زنجان

کاربرد ژئوممبران در زنجان چیست؟

هنگامی که ژئوممبران ساخته شد، توسط انجمن بین المللی آزمایش و مواد (ASTM) با استفاده از روش های تست تعیین شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تحت آزمایش های فشرده قرار می گیرد. این برای اطمینان از اینکه ژئوممبران ها وزن، ضخامت، چگالی، شاخص جریان مذاب و الزامات انتقال بخار را برای مهار سیال ایمن و موثر برآورده می کنند. آزمایش مکانیکی ثابت می کند که استحکام کششی، مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سوراخ شدن و استحکام مواد می تواند در شرایط شدید مقاومت کند. آسترهای ژئوممبران شرکت تاپ استحکام برتر، جلوگیری از اتلاف آب، حفاظت از آلودگی و جلوگیری از نشت را ارائه می دهند. ژئوممبران های ما همچنین دارای قدرت ترکیدگی 1250 psi است که آن را به قوی‌ترین پوشش ژئوممبران موجود در بازار امروز تبدیل می‌کند. این با این واقعیت همراه است که ورق های ما کمتر از نیمی از وزن HDPE، PVC یا EPDM است و نیازی به استفاده از لایه زیرین ندارد.

پروژه استخر نایلونی در زنجان 

کارفرما آقای کرمی
متراژ ۱۰۰۰ متر مربع

ژئوممبران برای چه مواردی استفاده می شود؟

سیستم‌های ژئوممبران به انواع صنایع با هدف نهایی یکسانی خدمت می‌کنند: مهار. ژئوممبران ها در صنایع عمودی مانند کشاورزی، مسکونی، انرژی، معدن، حمل و نقل، ساخت و ساز و سایر صنایع مدیریت آب و پسماند استفاده می شوند. آنها حوضچه‌ها، کانال‌ها، محل‌های دفن زباله، سدها، تونل‌ها، لوله‌ها، فاضلاب‌ها، جاده‌ها، بزرگراه‌ها و بسیاری از کاربردهای دیگر را که نیاز به نگهداری مداوم مایعات و گازها دارند، می‌سازند. آنها از فرسایش جلوگیری می کنند، از نشت جلوگیری می کنند، در برابر آفتاب محافظت می کنند و از آلودگی آب جلوگیری می کنند. همچنین تضمین می شود که حاوی هر مایع یا ضایعاتی هستند که برنامه شما ممکن است نیاز داشته باشد. آسترهای پلی اتیلن تقویت‌شده شرکت تاپ قوی‌ترین، سبک‌ترین و مقاوم‌ترین آسترهای ژئوممبران UV/شیمیایی در بازار امروزی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورق های ما و سایر سیستم های مهار ژئوممبران برای پروژه بعدی خود با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *